תנאים והגבלות

תקנון ותנאי שימוש – אתר M.M.Hakmon

עדכון אחרון: נובמבר 2025

1. אודות החברה
M.M.Hakmon הינה חברה מקצועית ומורשית המספקת שירותי שליחויות מהירים ואמינים בכל רחבי ישראל. החברה מתמחה בשליחויות ללקוחות פרטיים ועסקיים, לרבות משלוחים מהיום להיום, משלוחי אקספרס, מסירות משפטיות, מעטפות וחבילות. החברה מחויבת לשירות איכותי, זמני תגובה מהירים ושמירה קפדנית על פרטיות ובטיחות המשלוחים.

2. תנאי שימוש
2.1. הסכמה לתנאים
השימוש באתר והשירותים הנלווים מהווים הסכמה מלאה לכל תנאי התקנון. אי הסכמה לתנאים – אוסרת שימוש באתר.
2.2. זכאות לשימוש
השימוש באתר והשירותים מיועד לגילאי 18 ומעלה בלבד.
2.3. רישום והזמנות
הזמנה באתר מחייבת מילוי פרטים נכונים ועדכניים. החברה אינה אחראית לנזק הנגרם כתוצאה ממילוי שגוי.
2.4. הגבלות שימוש
אין לעשות שימוש באתר לצרכים לא חוקיים, מסחריים, הונאתיים או פוגעניים.

3. תנאי תשלום
התשלום עבור השירותים יתבצע מראש או בעת המסירה, בהתאם לסוג השליחות ומדיניות החברה.
החברה מאפשרת את אמצעי התשלום הבאים:
  • כרטיס אשראי מאובטח

  • ביט (Bit)

  • פייבוקס (PayBox)

  • קש קאש (Kash Cash)

  • העברה בנקאית

  • תשלום במזומן לשליח בעת המסירה – בתיאום מראש בלבד

  • במקרה של תשלום במזומן,
    השליחות תצא לדרך רק לאחר אישור טלפוני מצד החברה.
    אי תשלום במעמד המסירה ייחשב להפרת הסכם,
    והחברה שומרת לעצמה את הזכות לגבות את החוב באמצעים משפטיים.

    4. פרטיות ואבטחת מידע
    החברה מתחייבת לשמירה מלאה על פרטיות המשתמשים, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות. הנתונים לא יועברו לגורם שלישי ללא אישור המשתמש, למעט לצרכים משפטיים או תפעוליים.

    5. מדיניות משלוחים
    5.1. זמני אספקה
    המשלוחים מתבצעים בשעות הפעילות בלבד, בהתאם למרחק, עומסי תנועה ותנאי הדרך.
    5.2. ניסיון מסירה
    במקרה של כישלון במסירה – תתואם מסירה חוזרת בתשלום נוסף.

    5.3 אחריות על תוכן המשלוח וטיפול בשליחות

    1. החברה מתחייבת לבצע את השליחות במקצועיות ובזהירות, בהתאם לסטנדרטים המקובלים בשירותי שליחויות.

    2. החברה אינה אחראית לנזק, אובדן או פגיעה בתכולת המשלוח, לרבות מוצרים, מסמכים או חומרים אחרים, אלא אם נגרם נזק ישיר כתוצאה מרשלנות מוכחת של השליח או החברה.

    3. כל פיצוי בגין נזק כתוצאה מרשלנות מוגבל לעלות השירות ששולמה בפועל, אלא אם סוכם מראש ובכתב על פיצוי נוסף.

    4. המזמין מחויב לארוז את החבילה באופן סביר ובטוח, בהתאם לסוג התכולה, ולהימנע מהכנסת חומרים מסוכנים, דליקים או בלתי חוקיים.

    5. החברה רשאית להציג למזמין הנחיות אריזה והגבלות בהתאם לסוג המשלוח, ושמירה על ההנחיות מהווה חלק מהאחריות של המזמין.


    6. ביטולים והחזרים
    ניתן לבטל הזמנה עד 20 דקות ממועד הביצוע. לאחר מכן, לא יינתן החזר. החברה שומרת לעצמה את הזכות לקזז דמי טיפול במקרים חריגים.

    7. הגבלת אחריות
    החברה לא תישא באחריות לנזק עקיף, אובדן הכנסה, או כל נזק תוצאתי שנגרם עקב שימוש בשירותיה או באי-אספקה.

    8. קניין רוחני
    כל תוכן האתר, כולל טקסטים, לוגואים, עיצוב, תמונות, קוד – שייך בבלעדיות ל-M.M.Hakmon . אין להעתיק, לפרסם או לעשות שימוש מסחרי ללא אישור.

    9. שינויים בתקנון
    החברה רשאית לעדכן את התקנון מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת. הגרסה המחייבת היא זו שמפורסמת באתר במועד השימוש.

    10. יצירת קשר
    טלפון: 054-502-5254
    אתר: www.mmhakmon.co.il

    11. סמכות שיפוט
    במקרה של סכסוך – סמכות השיפוט הבלעדית תהא לבית המשפט המוסמך במחוז תל אביב בלבד. הדין החל הוא הדין הישראלי בלבד.

    12. פיצויים ושיפוי
    המשתמש מתחייב לשפות את החברה בגין כל נזק, תביעה או הוצאה – לרבות הוצאות משפטיות – שייגרמו עקב הפרת התקנון.

    13. אחריות המשתמש לתוכן ההזמנה
    המשתמש מתחייב לא לשלוח חומרים מסוכנים, בלתי חוקיים, דליקים, נפיצים או כל תוכן שאסור עפ"י חוק.

    14. אחריות בגין איחורים / שיבושים
    החברה לא תישא באחריות לעיכובים כתוצאה מכוח עליון, מזג אוויר קיצוני, חסימות כבישים, תקלות טכניות, שביתות, מלחמות או נסיבות בלתי צפויות.

    15. אובדן או נזק למשלוח
    במקרה של נזק או אובדן – הפיצוי המקסימלי לא יעלה על עלות השליחות ששולמה בפועל, אלא אם סוכם אחרת מראש ובכתב.

    16. תיעוד ומעקב
    החברה רשאית לתעד מסירות, לצלם או להקליט שיחות לצרכים תפעוליים, ביטחוניים או משפטיים.

    17. שירותים משפטיים
    האחריות לאימות מסמכים, חוקיותם ותיאום עם גופים משפטיים – חלה על הלקוח בלבד.

    18. שימוש מסחרי אסור
    אין לעשות שימוש באתר למטרות מסחריות, מכירה לצד שלישי או סיטונאות – ללא אישור כתוב מהחברה.

    19. הגבלת אחריות להמלצות באתר
    כל מידע באתר הוא כללי בלבד, אינו מהווה התחייבות או הבטחה, ואין לראות בו ייעוץ מקצועי.

    20. אישור קבלת תקנון
    המשתמש מצהיר כי קרא והבין את כל תנאי התקנון ומסכים להם באופן מלא ומחייב.

    21. מדיניות התחייבות לזמני אספקה
    אין לראות בזמני האספקה המוצגים באתר התחייבות מחייבת. ייתכנו שינויים או עיכובים בהתאם לנסיבות.

    22. שירות לקוחות ובירורים
    פניות לשירות הלקוחות תיענינה בימי עסקים בין השעות 8:30–17:30. זמן טיפול עשוי להימשך עד 2 ימי עסקים.
    23. הגבלת אחריות על צדדים שלישיים
    במקרה בו נעשה שימוש בשליח חיצוני או חברת משנה – החברה לא תישא באחריות ישירה לנזק, אלא במידה המתחייבת על פי חוק.